HTML

Mitnemértesz???

"Ha egy kérdés megoldható, felesleges aggódni miatta. Ha nem lehet megoldani, az aggódás sem segít."

Friss topikok

2007.12.26. 19:55 mitnemertesz

2007. 12. 26., szerda - KÖSZÖNET-ÜNNEP

   

Ez a pár nap igazi ünnep volt, szemek csillogása, áldott, békés, mint egy mesében. Minden értelemben tökéletes, nem lehet fogást találni rajta. Tökéletes olyan értelemben, hogy emberséges. Hibákkal tűzdelt, épp ezért szerethető. Bárcsak átadhatnám azt örömet, amit én kaptam másoktól. De most cseppet önző leszek, s megtartom magamnak. Ez mind-mind csak az enyém!

Láttam kisebb lányom eksztaktikus örömét, fiam laza félmosolyát, de szemében ott búvott a katarzis. Nagyobb lányom világért se mutatta volna, de tudja meg mindenki, talán ő volt a legboldogabb. Kamasz a szentem, majd beletanul, akárcsak én, hogy érzelmet nem lehet hazudni. Hoztam haza derékfájást; kellett nekem dobálni a kicsiket. Persze, bárcsak örökké tartana, nincs ennél édesebb. Ahogy a gyöngyöző kacaj betölti a szobát, s ahogy ők képtelenek betelni ezzel, egy újabb álmom teljesült.

Köszönettel tartozom nekik azért, hogy hisznek bennem. Azért, hogy megadhatom nekik, amire szükségük van: önmagam, s hogy szeretem őket.

1 komment

Címkék: gyakorlati elmélet ők


A bejegyzés trackback címe:

https://mitnemertesz.blog.hu/api/trackback/id/tr57275737

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mária csillag 2007.12.28. 17:42:54

:) CSALÁD = káosz gyönyöre
a gyönyör káosza
:) soha semmivel nem helyettesíthető
:) a legtökéletesebb a világon
:) minden pillanat hamar illanó, de örökre nyomot hagyó

:):):):):):):)
süti beállítások módosítása