HTML

Mitnemértesz???

"Ha egy kérdés megoldható, felesleges aggódni miatta. Ha nem lehet megoldani, az aggódás sem segít."

Friss topikok

2008.02.17. 13:01 mitnemertesz

2008. 02. 17., vasárnap - SZÍVÁRVÁNY

   

A csoda mindenkinek mást jelent. Az én csodám mélyen beégett az emlékeim közé, s szerencsém van, hogy bármikor elővehetem. Ha nem tudok elég reményt kipréselni magamból, segít, hogy általa megtegyem. Ilyenkor visszaemlékszem azokra a pillanatokra, amelyekben lubickoltam másokkal, és amelyeket meg tudtam osztani velük.

Megpróbálom elfogadni az életet, úgy ahogy van. Időnként hadakozom még magammal, pörölök a világgal, majd jobb belátásra térek. Kilépni önmagamból nem tudok, erre nap mint nap rájövök; kezdem megismerni a korlátaimat. Talán életem végéig tanulni fogom, meddig mehetek el…

Az én csodám nem maga az égi jel volt, hanem, amit hozott magával. Elsöpört erejével minden aggodalmaskodást, megnyugvást és hitet kaptam. Megkaptam azt, amiről sokan álmodnak és korábban én is csak vágyakoztam róla. Eljött értem, magához emelt, gúzsba kötött és már nem ereszt.

Az én dolgom, hogy visszaadjam ezt azoknak, akiknek szükségük van rá. Ha gyengének érzem magam, ők erősítenek. Nem hagyják, hogy szomorkodjam, felnéznek rám, tisztelnek. Ettől leszek igazán önmagam, tőle kapok erőt. Ez a szívárvány.

1 komment

Címkék: ők


A bejegyzés trackback címe:

https://mitnemertesz.blog.hu/api/trackback/id/tr92342653

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mitnemertesz · http://mitnemertesz.blog.hu 2008.02.17. 13:58:52

Melletted nem érzem gondnak az élet nehézségeit. Megoldandó feladatnak annál inkább, amihez tőled lopom az erőt. Angyalom vagy valóban, akárcsak én a tiéd. Szárnyunkat az élet hiába sebzi véresre, gyógyítjuk a másikét holtunkiglan...
süti beállítások módosítása