HTML

Mitnemértesz???

"Ha egy kérdés megoldható, felesleges aggódni miatta. Ha nem lehet megoldani, az aggódás sem segít."

Friss topikok

2008.01.27. 17:41 mitnemertesz

2008. 01. 27., vasárnap - SZOKÁSOS HÉTVÉGE

   

Azt hittem, hogy már mindent megéltem és megírtam. Erre jön egy átlagos hétvége, ismét egymás nélkül. Az ember csak vergődik egyedül, teszi magát ide-oda minden különösebb cél nélkül. Marad a gépi(?) rutin: levegővétel és a többi vegetatív folyamat. Agyam helyére szivacs került, szívem is éppen csak hogy dobban. Legszívesebben kitörölném az életemből ezeket az órákat, vagy legalábbis átaludnám. Persze, ésszel tudom, hogy ez így van jól, mégis motoszkál bennem a kisördög. Nem esik jól, hogy magamra maradtam és azt csinálhatom, amit csak szeretnék. Próbálkozom veszettül, de hiába: amit nélküle teszek, nem nyom a latban. Hogy pusztán mellettem van, az a gyógyszer.

Aztán belép az ajtón, mint eddig mindig. Meghozza magával az értelmet, kinyílok hát én is azonnal. Elég mosolya, hogy tovatűnjön minden nehéz gondolatom, mely vállamat nyomta a földig. Elég szemébe néznem, hogy magam látva tudjam, rajta kívül nincsen életem. És beszél, beszél, beszél, vég nélkül, én meg hagyom, hogy sodorjon magával a jóleső unottság, vigyen el olyan helyekre, ahol nincs szükség alakoskodásra, pusztán a szeretet nyelve létezik.

6 komment

Címkék: ő


A bejegyzés trackback címe:

https://mitnemertesz.blog.hu/api/trackback/id/tr3313731

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ketrin 2008.01.30. 10:30:22

Szia Gergő!
Pedig néha jól esik egyedül maradni...Mit is szólnál ha 1x ketten maradnánk egyedül?:))Persze ez csak vicc,de kérdezz rá Erikánál az 1992-es évre..Biztos ugyanolyan szerelmes lennél?

mitnemertesz · http://mitnemertesz.blog.hu 2008.01.31. 20:10:59

Szia Ketrin!

Neked talán igen, én viszont nem szeretnék félrekacsintgatni. Nem örülnék, ha Erika nélkül maradnék, egy percre is. Az 1992-es év elég távol van ahhoz, hogy tudjam, 16 éve mennyire mások voltunk mindannyian. Valószínűleg igen, hiszen a szerelem nem ismer korlátokat...

Ketrin 2008.02.01. 10:50:13

Én nem is arra gondoltam,de látom a te fantáziád beindult.Tudod én ugy gondolom mindegy mikor történt.A hiba az hiba.Aki elkövette elkövette.Én szeretem Erikát.Nyilván régebbóta ismerem mint te.Igy tisztában vok néhány olyan dologgal,amiről álmodni sem álmodnál.Na majd jelentkezem ha már nem leszel ennyire vak....

Manbeast 2008.02.06. 19:01:48

Ejnye Ketrin, én nem ismerlek, de mások szemének feszítővassal esni nem szép dolog. Már csak azért sem, mert mikor a szem magától kinyílik a feszítővas okozta sebeken keletkezett var felszakadása csak fokozza a beáramló fény okozta fájdalmat. Én azt mondom neked Mr. G amíg érzed a csók ízét, a szemed illik zárva tartani. Tudod én életem szerelmét bámultam vakon éveken át felnőni, és miképpen a múltból felémrévedő szép emlékek sugárzó fénye most nem képes elnyomni a tágra nyílt szemeimen át beszüremlő kép mocskát, aképpen nem nyomhatja el a múlt bármilyen árnyéka a jelen pillanat tompa villanásait. Valahol odakint a sötét hideg űrben ott vár ránk a kulcs ami az összes ajtót nyitja.

Mária csillag 2008.02.07. 20:22:56

Manbeast üdv neked!
Írj még ilyeneket..........nagyon tetszenek. Amennyire igaz, valós minden szó, annyira valótlan, álomszerű. Mégis én inkább álmodnék a valószerűtlen valóságról és Manbeast-ekkel, mitnemértesz-ekkel, eriká-kal venném körűl magam.

mitnemertesz · http://mitnemertesz.blog.hu 2008.02.09. 06:18:54

Bizony Lala, tűnjék bármennyire is férfiatlannak, mi tudjuk, hogy nekünk is szükségünk van a jó szóra. Ezt most tőled megkaptam, s a legszebb, hogy el sem vártam, nem is számítottam rá. Ezért esett olyan nagyon jól, köszönet érte. A stílus pedig - ahogy Mária csillag írta - valóban ismétlésért kiált, kérünk belőled még többet. Tudom, van blogod, bár azon elég keveset kapni belőled. Könyvön dolgozol netán? :))
süti beállítások módosítása