HTML

Mitnemértesz???

"Ha egy kérdés megoldható, felesleges aggódni miatta. Ha nem lehet megoldani, az aggódás sem segít."

Friss topikok

2006.12.03. 13:44 mitnemertesz

2006. 11. 23., csütörtök - APRÓ CSODÁK

     

Ahogy munkába mentem, ma két kisebb csoda is történt. Az egyik, hogy újra egy ismert személyt sodort elém az élet. Ez pedig nem más, mint Tarlós István személyesen. Amikor felszálltam a HÉV-re, szinte az ő arcába voltam kénytelen mászni, de a Margit hídnál sokan leszálltak, így eltávolodott tőlem. A Batthány térnél pedig előttem menetelt, amíg én le nem tértem a metró felé.

A másik pedig, hogy mindez nem történhetett volna, ha nem az Óbuda Antikvárium felé vezet az utam. De így volt, s ennek a kis kitérőnek köszönhetem Simon Elemérné – Kunsági szakácskönyvét. Utána is kérdeztem a Széchenyi Könyvtárnál, 1-2 nap múlva érkezik a válasz email. Kíváncsian várom!

Apró ez is, de előrelépés mégiscsak: bejegyeztem a mitnemertesz.blog.hu címet, így alig 1-2 év, és ezek a sorok is kikerülnek közszemlére. Lehet majd bátran kritizálni, visszajelzést kreálni. (Internetes jelenlétem egyre szerteágazóbb, nemsokára itt az ideje az újfenti szelektálásnak. – szerk.)

Szólj hozzá!

Címkék: konfig celebspotting gasztrománia


A bejegyzés trackback címe:

https://mitnemertesz.blog.hu/api/trackback/id/tr6120748

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása