HTML

Mitnemértesz???

"Ha egy kérdés megoldható, felesleges aggódni miatta. Ha nem lehet megoldani, az aggódás sem segít."

Friss topikok

2007.12.04. 11:20 mitnemertesz

2007. 12. 10., hétfő - KETTEN

   

Időnként megpróbálom újraépíteni kicsi lelkemet, belegyömöszölve az újonnan érkezett tapasztalatokat, inspirációkat. Ha sikerül, nevetek, hogy milyen könnyeden is ment az egész, de ha nem, most már akkor sem búslakodom.

Nagyon sokáig úgy gondoltam, örökre magam maradok. Nem is igen tettem ellenlépéseket, beismerem. Könnyű volt panaszkodnom, sajnál(tat)nom magam. Álmokat szőttem, de valahol nem bántam, hogy nem kell erőfeszítéseket tennem az elérésük érdekében. Úgy gondoltam, amiként szeretek, az a mérce. Az életem során megtanultam valahogyan szeretni, miért is változtatnék rajta? Végül eljött az idő, megértem a változásra, igaz nem egy hirtelen pillanat alatt. Kellett hozzá, hogy az történjen velem, ami történt. Ez így leírva evidenciának tűnik, nem véletlenül. Az is. :) Elindultam az általam már sokat emlegetett úton, időnként csapódtam egyik oldalról a másikra, botladoztam, de ez így volt rendjén. Most is csak azért tudok felegyenesedve járni rajta, mert van, aki megtart. Aki támogat, biztat, nyüstöl, nem engedi, hogy letérjek. Cserébe pedig ott vagyok én is neki a másik oldalán; támogatom, biztatom, nyüstölöm, nem engedem, hogy letérjen.

Gyönyörűek vagyunk így együtt, semmi kétség. Megtaláltuk az igazi párunkat, és ez nem álom. Igenis, nagyon valós történések mutatják, hogy mi egymásnak vagyunk teremtve. Egyikünk sem gondolta korábban, hogy létezik az ÖNÁTADÁSnak ilyen mértékű megnyilvánulása. Korábban talán féltünk volna, de a másik oldalán eszünkbe sem jut ilyesmi. Nyilván akadnak kétkedők, rosszakarók, ez egy ilyen világ, bármennyit is javítunk rajta. Kénytelenek vagyunk elfogadni, hogy nem tetszhetünk mindenkinek. Vannak rajtuk kívül elegen, akik számítanak ránk, örülnek a boldogságunknak.

Szeretném, ha sok embernek ugyanazt jelentenék ezek a szavak, mint nekem. Szeretném, hogy az egész világ az én szememmel lásson, az én szívemmel érezzen, és ráébredjen, hogy semmi sem hiábavalóság. Csak az számít, amit át tudsz adni, hiszen amit magadba gyűjtesz, azt előbb-utóbb ki is kell adnod. Adj kérés nélkül, és majd kapsz te is kérés nélkül...

Legyetek szépek, jóravalók, szeretetteljesek, és ne bántsátok a másikat, mert azzal magatokat bántjátok!

Szólj hozzá!

Címkék: ő gyakorlati elmélet


A bejegyzés trackback címe:

https://mitnemertesz.blog.hu/api/trackback/id/tr13251901

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása