HTML

Mitnemértesz???

"Ha egy kérdés megoldható, felesleges aggódni miatta. Ha nem lehet megoldani, az aggódás sem segít."

Friss topikok

2008.07.07. 06:13 mitnemertesz

2008. 07. 07., hétfő - AZ IGAZI AJÁNDÉK

   

Milyen egy jó ajándék? Aki kapja, nem számít rá, s ha mégis, másra gondolt. Hosszantartó örömet okoz, mert később sokszor rá lehet csodálkozni újból. Első látásra nem mutatja meg valódi arcát. Igazi értéke önmagában rejlik, de mögöttes tartalommal is bír. Személyre szabott, egyedi, megismételhetetlen.  A jó ajándékra nem csak úgy szert tesz az ember, hanem küzd érte, megverekszik. Az igazi ajándék küldőjének is legalább annyit (ha nem többet) jelent és ad, mint a címzettnek. Anyagiakban mérhetetlen, s időnként lemondással jár. Kéretlen, tiszta, őszinte, szívből jövő.

Hogy honnan vagyok már megint ilyen okos, mikor kaptam én ilyet? Van mellettem egy EMBER, s nála több nekem nem is kell. Feleségem, életem társam, lelkem jobbik fele egyszemélyben. Megadta mindazt, amiről azt hittem, sosem lesz enyém, s hiába kaparok érte. Hitet, önbecsülést. Levette a szemüvegem, lerántotta a maszkom, s annyit mondott: "Lásd végre önmagadat olyannak, amilyen valójában vagy!"

Azt hiszem, az élettől, Istentől nekem már nincs jogom többet kérni. Ő az én igazi ajándékom, s tiszta szívvel mondhatom: ha csak eddig tartott, úgy is jó. Tartsd meg hát őt hosszan ilyennek és add neki meg azt, amire még csak Te vagy képes.

Szeretlek, drágám!

https://www.youtube.com/watch?v=fejkXOC6_Iw

 

6 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://mitnemertesz.blog.hu/api/trackback/id/tr74556624

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Erika 2008.07.11. 14:59:54

nINCSENEK SAJÁT SZAVAK,DE SZERETLEK...
www.youtube.com/watch?v=wY-bW8xBShk

Gergőd 2008.07.15. 21:12:19

Írhatok én bármiről, a soraim közül mindig visszaköszönsz. Ott vagy bennük, ahogy elválaszthatatlan részem lettél. Nincs menekvés, minden gondolatom a tiéd is. Akármerre fordulok, drága lényed betölti a teret. A szívem, az agyam képtelen tenélküled működni. Vezeted az ujjaim, időnként megpaskolsz, rámszólsz, s én boldogan hagyom magam vezetni. Tudom, hogy jó kezekben vagyok, hiszen Tőled azt kapom, amire mások csak áhítoznak. Ha kell, kemény vagy; ha kell, gyöngéd, mint szőrszálborzoló érintésed arcom ráncai fölött. Tudom, hogy mindig a jóindulat, s az irántam való szerelem vezérel. Ha meg is kérdőjelezem tanításod, az csak tapasztalatlanságom jele, nem a bizalomhiányé. Melletted válok emberré, a hitem erőssé lesz, amit megpróbálok visszaadni.
Közös a fájdalmunk is, nemcsak a boldogságunk. De ha azt kapjuk, amit adunk, miért jön vissza ennyi megrázkódtatás? Mi többet kellene még kiengednünk? Tanácstalanságomon már azzal is enyhítesz, hogy létezésed jelei valóságosak és bármikor felidézhetem életünk mozzanatait.
Nem tartom magam különlegesebbnek, mint a többi ember, de azzal tisztában vagyok, Neked mit jelentek. Ez az egyetlen, amiért érdemes élnem, s az, hogy ott legyek Veled, amikor mindkettőnk gyertyáját ellobbantják. Erre eskünk kötelez, az egymásnak tett megmásíthatatlan ígéret.
A jó író arról ír, amit megél, a többi pedig arról, amit meg szeretne élni. Lassan én is olyanná válok, amilyenné mindig szerettem volna. Már tudom, hogy nem éltem hiába, mert Te érted, miről beszélek.

Erika 2008.10.02. 15:24:40

Megtapasztaltuk már százszor és százszor az igazi ajándék különleges gyönyörüségét,de talán mostanra eltudom mondani,hogy mit kaptam tőled ajándékba.
Különlegesség mindahány....
Ajándékba kaptam tőled azt,hogy mára ugy látom önmagam,mint ahogy te látsz engem.
Akarok és tudok is a széllel szemben állni és harcolni a világgal.
Az is tőled való,hogymegpróbálom elfogadni a másik véleményét.
Azt,hogy minden rosszban van valami jó és semmi baj nem lehet,mert majd együtt megoldjuk.
Azt,hogy nagyon kellenek a negatív hatások is,hogy tudjuk értékelni a jót....vagy legalábbis megtanuljuk valahogy életünk során....
De a legszebb,legjobb,legnagyobb ajándék az volt,hogy önmagad adtad nekem.
Megtartalak.Soha vissza nem adlak és sodorjon bárhová a szél életünk tengerén..Bármilyen kikötőben vessek is horgonyt.Te ott leszel..Mélyen a szívemben.Örökké csak nekem.

Dr Csernus 2008.10.20. 11:46:38

Nagyon megindító...DE én inkább nevetségesnek titulálnám..
Képmutatás felsőfokon.
Gergő téged ismerlek és tudom nem változhattál ekkorát.
A felwségről itt nem ejtenék szót.(Nem érdemes)
Silány utánzat valaminek,amit nem rég alkottál valaki mással.
Én leráztalak és 1hét múlva belevágtál egy kapcsolatba.Mire volt jó a sok rinya?Nélkülem semmi nem ugyanaz?Nélkülem üres minden?
Akkor is jöttél,mikor nem akartam,akkor is mikor már terhes lett.
De egy valamit jegyezz meg.A hiány pótlás nem jelenti azt,hogy neked jó.Szerinte sznob vagyok,ám legyen.Ő viszont buta.Te meg képmutató.Miért is nevelsz három gyereket,akik nem is a tied?Gondolkozz Gergőke.Én voltam a minden.Ő csak egy senki.Miért jó ez neked?Te nem vagy oda való.Ő rekedhet a mélybe,de te ne csússz vele le.
Mindig fontos voltál.
Hisz tudod,a fogadalom szent.
Én a lelkemben lettem apáca.

Erika 2008.10.20. 13:20:26

Kedves Dr Csernus!
Bár inkább átfogalmazom a megszólitást HA MÁR NEKED NEM VOLT MERSZED ODA ÍRNI A NEVED.
Kedves ex julcsa!!!!!!!
Nagyra becsülöm a fáradozásod,hogy ilyen szép leveleket tudsz még írni.(Az elme baj középső stádiumában ez már igen nagy teljesítményre vall.)
Leborulok előtted:Mint újságíró bármelyik bulvár heti lap nagyon szivesen alkalmazna.(Rágalmazni,hazugságokat kreálni már tudsz.)
Emberségből viszont van még tanulni valód,nem is kevés.
Mit szólnál hozzá,ha utánoznám a primitív cselekedeted és ezt a kommentet elküldeném a kedves férjednek?Bár biztos tök büszke lenne rád,hisz mint tudjuk,zsák a foltját..Bár a ti esetetekben van egy másik hasonlat,ami ugy szól,hogy sz.r a barátját megtalálja.
Én nem ereszkedem le hozzád stílusban és nem is tudlak túlszárnyalni cselekedetben,hisz én nem fogtam,annyi ajtó kilincset,mint amennyi férfi szaporítószerv volt már a te szádban.Mert hát honnan tudhatnád ily biztonsággal álítani,hogy ki mennyire változik/vagy nem.
Szállj ki az életünkből....És soha többé elő ne kerülj.Éld a sekélyes életed.Hajszold a karriert.Érj el minden kitűzött célod.Légy boldog,de egyvalamire megkérlek:
Soha,de soha többé ne vedd a gyerekeim a szádra.Nem tudhatod,hisz nem vagy anya.(Szerintem meg sem érdemelnéd.)Mit jelent ha ártatlan kicsi emberkéket mocskolnak.Megtetted.Egyet javasolnk még neked bucsúzoul.
SOHA NE KERÜLJ VELEM EGY LÉGTÉRBE ZÁRT AJTÓK MÖGÖTT.

mitnemertesz · http://mitnemertesz.blog.hu 2008.10.20. 14:20:08

Miért nem foglalkozol magaddal, ahelyett, hogy a szeretteimet pocskondiázod? Az hogy én miként változtam, már rég nem a te ügyed, így megítélni sincs jogod. Ahogy ahhoz sincsen, hogy időről-időre előkerülve belerondíts az életünkbe. A gyerekeket pedig hagyd ki belőle, igaz, nem régóta ismerem őket, de annál jobban szeretem. Ezért bántani se hagyom, pláne nem a hátuk mögött. Ennél aljasabb módszert ki se lehetne találni....

Felejts el örökre, úgy lesz a legjobb mindenkinek, takarodóóóóó!!!!!!
süti beállítások módosítása