HTML

Mitnemértesz???

"Ha egy kérdés megoldható, felesleges aggódni miatta. Ha nem lehet megoldani, az aggódás sem segít."

Friss topikok

2008.01.27. 17:36 mitnemertesz

2008. 01. 27., vasárnap - IDÉZETEK MAGAMTÓL

   

„Előtted nem éltem, ahogy te sem éltél előttem. Végre egymásra találtunk és nem fogjuk elengedni a másikat.”

„Úgy ismersz, ahogy magad ismered, hiszen te vagyok. Egyformára gyúrtak bennünket, nincsenek külön érzéseink. Amit érzünk, azt érzi a másik is, ez így van rendjén. Azt adom csak vissza, amit Tőled kapok és az rengeteg.”

„Képtelen vagyok nélküled létezni, még akár percekre sem. A mi harcunk abból áll, hogy megmutatjuk a világnak: együtt vagyunk érdemesek az életre. Külön-külön elveszünk, és nincs, aki megtaláljon.”

„Az élet azért ilyen csodálatos, mert részesed lehetek. Megoszthatom veled minden pillanatom, beléjük ivódhatsz mélységesen. Az élet azért ilyen csodálatos, mert részesem vagy. Megoszthatod velem minden pillanatod, beléjük ivódhatok teljesen.”

2 komment

Címkék: ő


A bejegyzés trackback címe:

https://mitnemertesz.blog.hu/api/trackback/id/tr99313721

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mária csillag 2008.01.27. 18:36:23

:D Végre.....!!!!! :D

mitnemertesz · http://mitnemertesz.blog.hu 2008.03.18. 11:54:14

Na idefigyelj, valaki!

Nem tudom, ki vagy, akárki, de leginkább senki lehetsz. Célod nem ismerem, nem is különösebben érdekel. A múltam magamban már rég lezártam, ha te ezt nem tetted meg, sajnálom, az a te bajod...
süti beállítások módosítása