HTML

Mitnemértesz???

"Ha egy kérdés megoldható, felesleges aggódni miatta. Ha nem lehet megoldani, az aggódás sem segít."

Friss topikok

2007.04.16. 12:22 mitnemertesz

2007. 04. 16., hétfő - KÖNYVAJÁNLÓ

 

Idézet egy könyvből, melyet ajánlok mindenkinek, de kötelezővé azért nem tenném, mert nem mindenki tudja elfogadni a benne rejlő igazságokat. (Elisabeth Kübler-Ross; David Kessler: Élet-leckék, Vigilia Kiadó, 2002, Budapest.)

"A boldogság a természetes állapotunk, de elfelejtettük, hogyan legyünk boldogok, mert belezavarodtunk saját fogalmainkba arról, hogy ennek milyennek kellene lennie."

Ez csak egy idézet a sokból, amelyet meg kellene osztanom veletek. Biztos többen gondoljátok úgy, hogy bizonyos események akkor és úgy történnek meg velünk, ahogy kell, eleve elrendelve, pont kellő időben. Nos, én eddig nem így tekintettem az életre, de most valami megváltozott. Nem tudnám pontosan megfogalmazni, hogy mi és hogyan, mindenesetre most már könnyebben fogadom el a velem történő eseményeket. Megvilágosodtam? Lehet. Rájöttem, egyszerűbb az árral úszni és nem vele szemben? Lehet. Nem volt már lejjebb, csak felfelé volt kiút? Lehet.

A lényeg, hogy ez a könyv sokat jelent nekem, és az én életemre érvényes igazságokat tartalmaz. Ajánlom hát mindenkinek, abban a hiszemben, hogy más is hasonlóképp él, és szüksége van rá, még ha nem is tud róla.

2 komment

Címkék: gyakorlati elmélet


A bejegyzés trackback címe:

https://mitnemertesz.blog.hu/api/trackback/id/tr8959253

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kriszta 2007.04.26. 11:40:03

Rakerestem neten a konyvre, es meg az antikvariumban sincs meg.
:(((
Hat igen, a jo konyvekbol mindig hiany van.

Hat, majd egyszercsak, eppenhogyisnem el tudom olvasni.

mitnemertesz · http://mitnemertesz.blog.hu 2007.04.26. 12:17:33

Ez érdekes, nekem a google első találata máris a kiadó oldalára visz:

www.vigilia.hu/vigiliakonyvek.htm

Ha meg nem akarsz rá pénzt áldozni, itt a FSZEK Corvina katalógusa, amiben az összes könyvtár összes kiadványa benne van. Keress csak rá! :)

saman.fszek.hu/corvina/opac/wpac.cgi?language=hungarian

Végső esetben pedig én kijegyzeteltem magamnak...
süti beállítások módosítása