HTML

Mitnemértesz???

"Ha egy kérdés megoldható, felesleges aggódni miatta. Ha nem lehet megoldani, az aggódás sem segít."

Friss topikok

2007.05.02. 06:31 mitnemertesz

2007. 05. 02., szerda - KERÉKPÍÁR

       

Tegnap megjártam Visegrádot Kétszersülttel (*), és közben akadt idő gondolkodni ezen a biciklis témán. Összeírtam a Kerékpáros 5 pontját, amit lentebb olvashattok. Ez természetesen bővül, később ha felnő, lesz belőle 12 is. De hogy ne csak ökörködésről szóljon ez a post, ezért nemsokára megosztom veletek azokat a gondolataimat, amelyek hangsúlyozottan szerintem megoldhatnának jópár gondot, amellyel kénytelenek vagyunk szembesülni kerékpárosként vagy keréknélküliként. Ez utóbbiak komolyak, de nem igazán kidolgozottak, ötletszerűek. Ezért ne keressétek nyilvános helyeken, nem adtam be még sehova véleményezésre, ám lehet, hogy megteszem. És akkor én itt le is zárom a kerékpáros vs. autós/gyalogos/lovasszekér vitát. Mivel beadandónak minősítem, ezért doksit írok, nemsokára le tudjátok letölteni. Addig is verekedjétek át magatok a Kerékpáros 5 Pontján.

(*) Kétszersült egy magyar félrefordítás. A Seabiscuit nevű amerikai lovat hívták így (helyesen: Tengerisün), amely ló legyőzte a híres Admirálist. („Vágta” címmel film is készült a sztoriból, nem is rossz.) Kétszersült jellegzetes tulajdonsága az állandó jó étvágy, a lustaság, és a napozás iránti feltétlen odaadás. Nos hát, ilyen az én Kétszersültem is, lovasa nemkülönben.

A KERÉKPÁROS 5 PONTJA

1., Ne legyen szembeszél! (Sőt, semmilyen légmozgás nem megengedett, különösen haladás közben.)

2., Felejtsük már el végre a kilométer jelzéseket! (Ma pl. a 28-as kilométerkő 3szor jött velem szembe, pedig csak egyszer haladtam arra.)

3., Engem előzni tilos! (Nincs annál destabilizálóbb, mint amikor egy öreg papa megelőz a parasztbiciklijével, ráadásul kocsmából hazafelé!)

4., Az összes 0,01%-osnál meredekebb utat le kell dózerolni! (Az emelkedők helyett megfontolandó a lesiklópályák építése.)

5., A súrlódási együtthatót meg kell szüntetni, és a helyébe léptetni a röpmagassági állandót. (Lehetőleg Nobel-díjas) Fizikus kerestetik a feladatra!

1 komment

Címkék: bringa gyakorlat kösszélet


A bejegyzés trackback címe:

https://mitnemertesz.blog.hu/api/trackback/id/tr3066063

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Elektron · http://newark.pardey.org/book/virtualfeny.rtf 2007.05.02. 07:46:02

"A futár álmai forró fémből vannak, sikoltozó és rohanó árnyakból, betonszínű hegyekből. Eltemetik az árvagyerekeket egy domboldalon. Plasztikkoporsók, sápadtkékek. Felhők az égen. A pap magas kalapja. Nem látják a betonhegyből érkező első lövedéket, ami mindenbe lyukat üt: a hegyoldalba, az égbe, egy kék koporsóba, a nő arcába."

chk lnk
süti beállítások módosítása